codzienność Yoga

Brudas.

21:20Unknown

Taki szybki post, ponieważ mam pewien problem. Głupiutki trochę. Z Lwem :) Ostatnio zauważyłam, że nie chce mu się myć! Tak... jest tak zaaferowany zabawą, że nie ma czasu na mycie. Albo się bawi albo śpi. No leń! Od czasu do czasu oczywiście liźnie parę razy łapkę albo futerko na brzuchu, ale generalnie no nie wiem no, ma coraz bardziej posklejaną sierść gdzieniegdzie (wyczesuję go często, więc nie o to chodzi). Nie chcę, żeby był niechlujem. I tu pytanko do właścicieli kotołaków. Jak mam go nauczyć, żeby jednak od czasu do czasu wziął chociaż szybki prysznic? :) Macie lub mieliście kiedyś podobne problemy z Waszymi podopiecznymi?



A tak poza tym to u mnie studia się rozkręcają, coraz więcej projektów i nauki. Dziś dostałam swoją pierwszą 4! Z rysunku (przedmiot taki w sensie ;p). A w poniedziałek oddanie pierwszego projektu. Zdjęcie miejsca z podpisem. Lubię te studia. Serio.
Na instagramie też się dzieje. Coraz więcej zdjęć, nowe wyzwania. Jestem w swoim żywiole!
A zajęcia grupowe są przekozackie. Szczerze. Dużo więcej można się nauczyć niż ćwicząc samemu w domu. Zresztą mówię wam, pies z głową w dół na linie jest najlepszy na świecie. Albo wiszenie na drabinkach głową w dół. Poza tym prowadzący baaaardzo pomaga. Cały czas tłumaczy jak pozycja powinna wyglądać, a jak ktoś robi coś źle to podchodzi i poprawia.




A i jeszcze jedno. Tworzy się właśnie zupełnie nowa szata graficzna. I logo. Nie wiedziałam, że to taka ciężka sprawa :) ale dzięki temu nauczyłam się trochę raczkować w html'u. Masakra Wam powiem... Już się nie mogę doczekać efektu końcowego!

Generalnie jest bardzo pozytywnie.

Buziole!

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Kotek przesłodki, a Ty baaardzo giętka! Pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zazdrościć tylko ćwiczyć! Samo się nie zrobi! :)

      Usuń

Instagram

Formularz kontaktowy